سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی با خارجی در تعداد شستن قطعات در ساعت می باشد که ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی دارای مدل های 1200و 2000 تیکه در ساعت می باشد و دوتا شرک ایرانی میزنند ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی 540و1200و2000 تیکه در ساعت می باشد که از نظر کیفیت ساخت عالین و مکانیسمش هم به دلیل نوع پمپ و گیربکس به کار برده شده از ماشین ظرفشویی ایرانی بهتر ولی به دلیل گمرک و برند بودن آن ها و ثابت نبودن ارز تفاوت زیاد در قیمت با ماشین ظرفشویی های ایرانی دارد.

مهم ترین تفاوت ماشین ظرفشویی ایرانی با خارجی نبودن قطعات یدکی خارجی نسبت به ایرانی کمتر بوده و به سختی می شود تهییه کرد و هزیینه تعمیر و قطعات آن بالاتر است و متاسفانه خدمات پس از فروش نداردند. پس با توجه به تجربه سال ها کار در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی توصیه می کنم تجهیزات آشپزخانه صنعتی ایرانی در آشپز خانه خود استفاده کنید از جمله آن می تواند ماشین ظرفشویی صنعتی باشد.

ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی

ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی 1200 تیکه می باشد.ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی زانوسی یکی از باکیفیت ترین تجهیزات شستشوی نیمه صنعتی رستوران است .کاهش زمان شستشو و نظافت رستوران و همچنین کاهش احتمال شکسته شدن ظرف ها مخصوصا در کافی شاپ ها و رستوران ها ، از مزیت و خوبی های استفاده از ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی است. ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی ایستاده 1200 بشقاب تمام استیل و ظروف کامل تمیز و عاری از کثیفی ظروف شما شست و شو می دهد.

ماشین ظرفشویی صنعتی و نیمه صنعتی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که در تمامی آشپزخانه ایرانی و غیر ایرانی مورد استفاده قرار می گرد.

ماشین ظرفشویی صنعتی